benim kıymetli izleyenlerim

16 Mayıs 2009 Cumartesi

PARIS RESIMLERI

 

 

 

 
Posted by Picasa

 
KİM NE DERSE DESİN
paris resimlerine bile baktığımda beni etkiler
ve alır götürür o günlerin güzelliğidir belki ama yinede orada gezerken hissettiğim sevinci ve heyecanı her resimlere baktığımda hissederim
7 kere gittiğimiz paristen her seferinde farklı şeyler gördük
gerçekten de faransa ekonomisi trizm ile çok daha fazla kazanıyor. Şu da beni hep rahatsız  etmiştir çok milliyetçiler asla emin olana kadar sizinle ingilizce konuşmuyorlar ,kendilerini üstün ırk olarak görmeleri ne karadar rahatsız etse de bu şehirde bir tılsım var.
ama gel gör ki paris işte......
 

 

 




çocuklarla gezmek gerçekten zor yorulup ben bir yere gitmiyorum dediği anlardan biri




Posted by Picasa

2 yorum:

  1. Arkadaşım ne güzel fotoğraflar bunlar... Yalnız yaz tatili mi iş gezisi mi bir de onu çözsem? Merak işte:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BENDE BAKTIKCA O GUNLERE GIDIYORUM GERCEKTEN TAMAMEN MERAK VE GEZMEYI SEVMEK ILE ILGILI VE BIZ GRUPLARLA DEGILDE KENDIMIZ GEZMEYI DAHA COK TERCIH EDIYORUZ OZGURLUGUMUZE FAZLACA DUSKUNUZ ONDAN OLSA GEREK TURLARA BAGLI OLMADAN GEZMEK BIZE HEYECAN VERIYOR ELIMIZDE HARITA SOKAK SOKAK COCUKLARLA BERABER KESIF BIZIMKISI DARISI TUM ISTEYENLERE

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler