benim kıymetli izleyenlerim

28 Mayıs 2009 Perşembe

KINIYORUM

Duman adlı grup yeni albümündeki rezil parçasında İhlas Suresi Lem yelid velem yûled okunuşlu 3. ayetini; şarkıda "lem yelid velem löp yutar" şeklinde okuyarak açıktan dalga geçiyor.Lütfen tepkisiz kalmayalım. Hem mesajı ileterek bilinçlenmeyi sağlayalım, hem de yetkili mercileri bilgilendirerek bu rezilliği durduralım.Allah ahirette "Ey Kulum! Kitabımla dalga geçildi, buna karşılık sen ne yaptın?" diye sorduğunda; Ey Rabbim; ben gücümün yettiğince doğrunun yanında durdum ve onları engellemeye çalıştım diyebilelim.

1 yorum:

  1. Haklısın, arkadaşım bu durum karşısında susup tepkisini göstermeyen bir söz var ya: "Haksızlığın karşısında susan dilsiz şeytandır." Ben ce de tepkimizi gösterelim.

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler