benim kıymetli izleyenlerim

23 Haziran 2009 Salı

KURDELA NAKISI BINGOL HALK EGITIM MERKEZI SENE SONU SERGISI

 

 

 


BUGUN DEGISIKLIK YAPIYORUM HEP TAKI GORUNTULERI OLSUN ISTEMEDIM BIRAZDA KURSUMUZUN BUNYESINDE YAPILAN CALISMALARI RESIMLEYECEGIM " URETTIKCE VARLIGININ KIYMETINE VARIRMIS INSANOGLU" BUNU MUTLULUGA CEVIRMEK HEPIMIZIN ELINDE BU GORUNTULERI BIRDE YERINDE GORSEYDINIZ BAYRAM YERI GIBI IDI HERYER HERKES GURURLA EL EMEKLERININ BASINDA NASIL YAPTIKLARINI ANLATIYORDU SIZI BILMEM AMA BEN BU SENE SONU SERGILERIN COK SEVIYORUM
 
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. Arkadaşım nerhaba nasılsın iyi misin? Sanma unuttum sadece işe batmış durumdayım. Hayatımın hiç bir döneminde işte bu kadar yoğun ve problemli bir dönem yaşamamıştım. Fiilen ben de pazartesi tatile çıkıyorum ama aslında bloguma-etsy me ne zamandır dokunmuyorum çünkü fikren tatile çıktım. Yaz beni pelteleştirir öncelikle de ruhumu:) Sanırım 1 ay kadar hiç buralarda olmayacağım. Sevgiler, öperim...

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler