benim kıymetli izleyenlerim

15 Ekim 2011 Cumartesi

DETERJAN KUTUSU SÜSLEME NAM-I DİĞER GERİ DÖNÜŞÜM

 Bu sabah deterjan kutusunu doldurmak için niyetlendiğimde uzun zamandır niyetinde olduğum ama yapmaya  fırsat bulamadığım fikrimi uygulamak istedim hazır Beynun da uyurken  bu eski olan kutumun süslerini söktüm ve aşşağıdaki gibi süsledim evdeki tülü üç kat karmen eteği gibi dikip silikon tabanca ile  kutuya yapıştırdım evde bulunan bana doğumda gelen çikolatanın üzerindeki yapma çiçeği kapağın hemen altına kurdelalar ile fiyonk yaparak yapıştırdım
 Bu yoğurt kabını da yine aynı tülü karmen  eteği gibi dikip bir fark ile o tülün altına birde kalın bir bayaz bir kumaş diktim (yoksa yoğurt kabının yazıları gözükür )o da renkli deterjan kutusu oldu

 
 şimdi banyomda makinamın üzerinde böyle görünüyorlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler