benim kıymetli izleyenlerim

6 Aralık 2011 Salı

KUTUYU PEÇETE İLE KAPLADIM

Ne zamandır bu peçete kaplama olayını yapmak istemişimdir.Nihayet sırası geldi .Geçenlerde tepe home da %40 indirimden peçete alamak için gitiğimde peçetelerin çeşitliliği başımı döndürdü bu kadar çeşitli peçete hiç bir yerde görmemiştim tamamen hobi için getirilmişlerdi bende bu deseni beğenip aldım ama anladım ki bu peçete kaplama da açık renkli peçeteler daha iyi sonuç veriyor. 
 Kutuyu önce beyaza boyadım sonra da tutkalla yapıştırdım.. bu peçete kaplama olayı insanın oturduğu yerde olacak birşey değil hani örgü ve dikiş gibi değil gazete kağıdıd sermeden yapılmıyor

Sonuç olarak kapladığım kutuda mumlarımı saklamak istedim çünkü elektrikler kesildiğinde herkes mum ve kibrit arama telaşına düşüyor şimdi her şeyin içinde  bulunduğu bir kutu ve yeri de belli ayakakabiliğın üstü .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler