benim kıymetli izleyenlerim

10 Şubat 2012 Cuma

ZİNCİR KOLYE VE RUSSIAN SPİRAL BİLEKLİK

dün bütün gün bu postu yayınlamk için çabaladım ama olmadı ya benmi işlere yetişemiyorum işlermi beni esir ediyor anlamadım hatta bilgisayarı mutfağa bile getirdim birşeyler yazarım umudu ıle ama bizim evde bana ihtiyacı olan kişi sayısı fazlacana olduğu için bir türlü işlerim bitmedi veeee şimdi ayakta da olsa birşeyler yazmak hatta dakikalarca yazmak istiyorken bu yine mümkün olmayacak ıspanaklar beni bekliyor suda çamurları aksın diye bıraktım 1 saat sonra ortanca oğlum okuldan gelecek ona ıspanağı yetiştirmem gerek ıspanak olduğunu duyunca sevincini anlatamam müsade etsem bir tencereyi yer
yukarıdaki kolyeyi geçen hafta öylesine aklıma gelen bir fikirle yapmıştım boğazlı uzun bir kazağım var onunla kullandım ilk yaptığım gün taktım çok beğenildi burada göstereyim istedim zincirlerini cuma pazarından 2 tl ye almıştım zaten satan kişiyi bir dahada görmedim gelse bu zincirlerden daha fazla alıp hediye yapmayı düşünüyordum arkadaşlar çok beğendi onlara yaparım diye söz verdim ama......


bu bileklikte taaaaaa bingöldeyken yaptıgım boncuğu bittiği için kolye olamayan bir garipti onu da bu sabah yine aklıma geliveren bir düşünce ile bilekliğe çevirdim bu yapılış şekli ile esnek yapıda bir örgü bileğinize geçiriveriyorsunuz bakalım birisi isterse hediye edilir zaten kullandığım kadar da hediye ederim üzerimden alanlar bile var değilmi ne diyorlar
HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler