benim kıymetli izleyenlerim

27 Nisan 2012 Cuma

chıccodan şikayetçiler

1)Chicco'dan almış olduğum bebek arabasının tutma kolu kırıldığı için Eser Puset şirketine ücretli yapılması içn kargoladım.Havale işlemi yapıldıktan 2 ya da 3 gün sonra araba geldi fakat kargo geldiğinde şok oldum. Çünkü sağlam olarak yolladığım aracın tentesi koliden çıkmadı.

Yani kırılan tutma kolu tamir edilmiş fakat tentesi eksikti. Konuyla ilgili 4442442'den müşteri hizmetlerine geri dönüş sağladığımda 1 hafta sonra bilgi verdiler ve kendilerinde bulunmadığını bu konuyla ilgili yardımcı olamayacaklarını belirttiler gayet sakin bir şekilde.  

2)  Chicco marka aldığımız 4 fonksiyonlu bisikletin, ayak parçalarından birini kaybettik. Firmadan tedarik etmek istediğimde de firmanın oyuncak parça tedariği yapmadığını öğrendim. 300 TL civarındaki bu oyuncağı aldığınızda ve parçasını tedarik edemediğimden şu anda evde öylece duruyor.

Tüketici hatasını kabul etmemize rağmen, ek ücert de versek parçayı temin edemiyoruz.

3)Ankara Ankamall mağazanızdan Skıp model ürünü kampanyada diye, isminize ve kalitenize güvenerek aldım. 1-2 kullanımdan sonra puset kapanmadı. Bu ürünü alan herkesin aynı konudan sorunlu olduğunu, ben de sorun var diye götürdüğümde anladım. Firma çalışanları sorun olduğunu bile bile servise göndermek üzere ürünü aldılar. 1 ayı geçkin süre bekledikten sonra iadesine karar verildi ancak nakit yerine hediye çeki verdiler. Fakat sizden bu çek bedelinde alabileceğim başka bir puset olmadı.

Şu anda acilen bir baston pusete ihtiyacım var ve çek bedeli dışında ayrı bir bütçe ayırmam mümkün değil. Bu nedenle hediye çekinin alınıp nakit paranın ödenmesini talep ediyorum. Sorunlu olduğu bilinen bu ürünleri satmamak yerine kampanya yaparak elden çıkarmanızı da çok kınıyorum. Hatta AVM bu ürünleri topluca almış ve müşteri hizmeti olarak sunuyor, çünkü hiç kapanmadan kullanılıyor.

4)Chıcco'dan aldığım tüm ürünlerle alakalı olarak şikayetim var.

1) Buhar makinesi aldım. Çok ses çıkarıyor, yeteri kadar buhar vermiyor diye 2 defa Carrefoursa'daki mağazaya bıraktım. Servisten sorun çözüldü diye gelen makine aynı şekilde çalışmaya devam ediyordu. Şimdi su haznesi kırıldı. Cevap 30 TL verin yapalım.

2) Aldığım telsiz için piyasadaki muadillerinden yüksek bir bedel ödedim. İyi bir marka hak eder diye düşündüm. Sürekli pilinin bitmesi 2 saatte bir şarj etme gerekliliği için ürünü geri gönderdim.

Bu durumun normal olduğunu 2-3 saatte bir şarj gerektiği konusunda cevap dönüldü.Telsizin kamerasını alıp, gece yatıp 2 saatte bir kalkıp, priz arayıp şarj mı edeceğiz? Diğer markaları kullanan arkadaşlarımın bu sorunu yaşamadığını biliyorum. Gece boyunca şarjları bitmiyor.

3) Chıcco puset aldım. Ön barının olmadığı söylenmedi. Çocuk doğmadan aldığım için de 2-3 ay puset boşta durdu. Çocuk doğunca ön bar eksik diye gittiğimde "bu modelde ön bar yok, isterseniz 30 TL"denildi.
Şu anda 15 aylık olan oğlum için, oğlum doğmadan bir kaç ay önce Bursa Anatolium AVM Chicco mağazasından Living bebek arabası takımını satın aldık. Geçtiğimiz hafta sonu alışveriş merkezinde gezerken bebek arabasının sağ arka tekeri birden yerinden çıktı, hem arabayı hem çocuğumu taşımak zorunda kaldım.

En iyi marka diye güvenerek aldığımız bebek arabası bizi hayal kırıklığına uğrattı. İnternetten servis adresi için Chicco’nun sitesine baktım ama bir adres göremedim. Eşim arabayı aldığımız mağazaya götürecek.En az 3 sene rahat kullanılır denilerek satılan arabanın daha 2.yılını doldurmadan arızalanması bir de o anda çok zor durumda kalmış olmam beni üzdü.

Ayrıca arabayı sokakta ve dış mekanlarda çok az kullanmıştım teker de alışveriş merkezinde dümdüz yolda kırıldı.Daha ucuza daha sağlam bir bebek arabası alabilirdik niye bunu aldık diye pişman olduk.
5)CHİCCO MÜŞTERİLERİ DİKKAT!
2 yaşında bir kızım var ve doğduğu günden bu yana Chicco mağazasından sürekli alışveriş yapıyorum. Son olarak Ramazan Bayramı arifesinde kızıma tüm bayramlıkları ile birlikte bir ayakkabı aldım, ortopedik bileği kadar yükselen modellerden. Ayakkabı çocuğumun ayak bileklerinde çok ciddi bir tahriş yarattı ve giydiremedim. Akabinde mağazaya götürdüm ve merkeze gönderiyoruz dediler. Aradan geçen 1,5 aydan sonra, o da benim kendilerini aramam üzerine, "bizim ayakkabımızda herhangi bir üretim hatası bulunmadığı tespit edildi" cevabını aldım. O zaman benim çocuğum ayağında mı bir üretim hatası var Chicco yetkililerine sormak istiyorum. Şimdiye kadar ortopedik olmayan hiçbir ayakkabıyı kullanmadım ve aldığım hiçbir ayakkabı da bir sorun yaşamadım. Çocuğumun anatomisinde de bir bozukluk olmadığına göre, sorunun ayakkabıda olduğu açıktır. Kaldı ki aynı sorunu, ayakkabıyı satan mağazadaki bayan da yaşadığını ve bir daha kullanamadığını söylemiştir. Az önce aynı sorunla karşılaşmış bir başka kişinin şikayetini de bu sitede okudum. Böylesine adını kabul ettirmiş firmada, böyle bir müşteri politikası uygulanması çok şaşırtıcı doğrusu. Piyasanın iki katı üzerinde fiyatlarla alışveriş yaptığınız, güvenli olduğuna inandığınız ürün yavrunuzun ayağını mahvediyor ve siz çıkıp ayakkabı da bir sorun yok diyorsunuz. Bundan sonra asla Chicco'dan alışveriş yapmayacağım gibi, etrafımda bebeği olan onlarca arkadaşımı da bu konuda uyaracağım. Adı olan ama kendi olmayan bir firma..
BUNU GİBİ YÜZLERCE ŞİKAYET OKUDUM BU GÜN BENDE DAMLATMAZ SULUK MAĞDURUYUM SULUĞUMUZ İÇTEN MANTAR YAPTI ÜRETİCİNİN UMURUNDA DEĞİL SULUK ALMAK İSTEYENLERE SAKIN DİYORUM ÇOCUĞUNUZA  CHICCO  SULUK ALIP ONA MANTARLI SAĞLIKSIZ  SU VERMEYİN
BÜYÜK FİRMA MESELELERİ HALLEDER BAKIN BİR ÖRNEK VEREYİM
VAKKODAN KIŞA GİRERKEN EŞİME BİR GÖMLEK ALDIK YIKANINCA MANŞETİNDE KIVRILMA OLDU GİTTİM HERHANGİ BİR MAĞAZASINA OLAYI ANLATTI  FAKAT BİR PROBLEM VAR BEN FATURAYI SAKLAMADIM DEDİM
ONLARDA BİZİM ÜRÜNÜMÜZ SE HALLADERİZ FATURAYA GEREK YOK DEDİLER
İŞTE BÜYÜK MAĞAZA BU DEMEK
İADE EDİLEN
SULUĞUMU MAĞAZADAN ALIP İLK FIRSATTA BURADA RESİMLEYECEĞİM










 





 


  •                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler