benim kıymetli izleyenlerim

18 Mayıs 2012 Cuma

KÜÇÜK BİR İSTANBUL TURU

 MERHABALAR
efendim bizim  adsl  bozuk olduğu için bir haftadır atılmayı bekleyen postumdur
geçen hafta uzun zamandır istediğim ufak bir İstanbul turu yaptım
aslında eşimin  üniversite öğrencisi akrabası davetimiz üzerine geçen hafta istanbulu gezmeye geldi
onunla birlikte yaptık bu gezintiyi
kızcağız istanbula ayağını basar basmaz zaman kısıtlı olduğu için akşamdan başladık gezmeye
akşam ilk iş olarak üsküdar sahile indik
kız kulesi  ve sahili gezdik
 sabah erken saate taksim istiklal caddesindeydik
 oradan yürüyerek galata semtine geldik
 galata kulesine çıktık asansör ile ama son iki katında asansör yoktu
bebeği kucağımda taşımakta yorulsamda
galata kulesi harikaydı
360 derece istanbul buradan nekadarda güzel görünüyor
20 sene önce çıkmıştım en son
ama bukadar güzel gelmemişti istanbul



 dolmabahçe sarayı ve saat kulesi

 ortaköy gezilmeden olmaz
bizim ufaklıkla biraz yorucuydu ama değdi
meşhur  büyük mecidiye   ( ortaköy) camii

 baltalimanında yemek ve çay molası ile gezimiz bu günlük bitmişti
ben uzun zamndır yaklaşık 10 yıldır böyle hızlı ve heyacanlı bir gezinti yapmamıştım
istanbulda hava ılık ve trafik normaldi
hani istanbul şartlarının pek de gezmeye uygun olmayan bir havası ve trafiği olurya öyle değildi
gezerken hem yoruldum ama istanbulu seyrederken de dinlendim
havanın ılık olması ayrı bir güzellikti
benim gibi sıcaktan hoşlanmayanlar için söylüyorum istanbulu mayıstan sonra gezmeye kalkmayın
yapış yapış terlemek nemli havayı teneffüs etmek sevmiyorum böyle gezintileri
kızmla birlikte tek çıkışımdı benim
gerçi oğlanlar biraz gönül koydular ama onlarada söz verdim bir gün de sizinle çıkacağım diye



2 yorum:

  1. Çok güzel maşşalllah Allah ağzınızın tadını bozmasın huzur ve mutluluk daim olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  2. dilekleriniz bütün inananlar için olsun inşallah

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler