benim kıymetli izleyenlerim

1 Mayıs 2012 Salı

MERSERİZE BEBEK ŞAPKASI

merhabalar
 kızım için geçenlerde ördüğüm  yazlık merserize şapkayı paylaşmak istedim
şapkayı hiç arttırmadan yalnızca kafeslerin arasındaki zincirleri çoğaltarak yaptım
ilk sıralarda 1 zincir ile başladım 3sırada bir (duruma göre hareket edin)zinciri 1 adet artırdım
son sıralarda da genişliğini belirlemek için iki sıra oya örneği yaptım


 gülleri de şifondan uzun parçalar vardı elimde uca doğru incelen birde böyle kumaştan gül denedim ilk kez
uçlara doğru inceliyor olması da güllere ayrı bir hava verdi sanki
yapraklar da yini şifondan yapıldı

2 yorum:

  1. Merhaba,iadei ziyarete geldim,çok teşekkürler memnun oldum,blogunuzda çok güzel emeklerinize sağlık...görüşmek üzere,selamlar :)

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler