benim kıymetli izleyenlerim

5 Haziran 2012 Salı

KIZIMA BEYAZ SATEN KARPUZ KOLLU GELİNLİK DİKTİM

 MARHABALAR
geçenlerde kestim bu elbiseyi
fistolu elbise dikm,iştim daha evvel onun kalıbından sanki daha çabuk dikerim diye düşünmüştüm ama bayağı bii oyaladı
diğer elbisenin modeli daha farklı idi
onunda tasarımı bana aitti o da yine şartlar gereği modeli değişmiş bir elbise idi
bunuda böyle tasarlamamıştım ama bu sevimili hale geldi
ben dikişin beni yönlendirmesini seviyorum
tabi biraz sıkıntılı oluyor ama sonuç iyi olursa oh be diyorum
bu elbiseyi tamamen beyaz düşünmüştüm ama çok çiğ durdu
biraz hareket istedi
evde bulunan farklı boyda 3  pembe renk kurdela kullandım şansa bakınki hepsininde rengi birbirinin aynıymış tesadüf işte
hepsinide kullandım belindek kuşak en kalını
boyun çevresine diktiklerim hazır satılan fiyonk kurdelelerden üzerlerine kesme boncuk kullandım
kuşağın üzerindeki güllerin altında sarkıntı şeklinde duran da ince 1 cm lıik kurdele
karpuz kollarına ince lastik diktim istediğim yerde sabitleyebiliyorum kollarını sıkmadan
kuşağın arkaya dönen yerlerine de kesme boncuk işledim
içine iki kat tül diktim kabarık olması için


 güllerin altına beyaz, pembe kurdele ve içine tarlatan niyetine diktiğim tülden sarkaç yaptım
arkadan belli bir yere kadar diktim kuşağı belli yeri dikmedim sıkarak bedene oturması kolay olsun diye kurdeleyei sıkarak bedene oturtuyorum





alttaki elbise ile aynı kalıptan kestim

4 yorum:

  1. Maşallah kızın çok tatlı:)diktiğin elbisede çok yakışmış,iyi günlerde kullansın inş.

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz özmodısh
    teşekkür ederim inşallah iyi günlerde kullanırız

    YanıtlaSil
  3. aman da aman ne güzel çıkmış öpüyorum begümü

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler