benim kıymetli izleyenlerim

4 Haziran 2012 Pazartesi

YAZLIK BEYAZ MERSERİZE HIRKAM

MEHABALAR
ben normale döndüm sanırım
hani girmek istemiyordum ya bloğa bu sabah bu hırkamlar karşınızdayım
evet hırkam yeni bitti sayılır birkaç defa giydim bile yazın serin havasında yün olanlar giyilmiyor
bu merserize olduğu için tırmalamıyor rahatça giyiliyor
bu hırkamı başlayalı 5 ay oldu
bu da televizyon şalım gibi televizyon seyrderken yada kızımın başında dururken ördüğüm bir kıyafetim oldu
önlerini 70 ilmekten başlayıp
arkayı annemi dinlemeyip 110 ilmek yaptım annem 140 yapmamı söyledi ilk önce bende 140 başladım hatta 1 karış ördüm ama bana şişte çok gibi gelip 30 ilmeği şişten çıkarıp örgüye öyle devam ettim
ama örgü uzadıkça annemin haklı olduğunu anladım
arka bayağı bir dardı adetim üzere örgümü bu safer sökmedim benim için örgüyü bu hale getirmek okadar zor olmuştu ki
hemen bir ampul belirdi ve yanlarına ek yaparım diye örgüme devam ettim zamanla bu fikir yanlarına dantel tarzı birşeylermi yapsam şekline geldi ve elti eltiye küstü fikrinde kalındı

elti eltiye küstü dantelimi ekleyeceğim hatlara etamin iğnesi ile ekledim
dikmesi biraz zahmetli oluyor düzgün olması gerek yoksa pot duruyor

 kol hattı boyuncada örüp diktim
çünkü oralarda alttan gelen bir darlıkla problem olmuştu
eteklerine de dantelimi örüp örgüde bütünlük sağladım
 önde 70 ilmek düz örüp örgümde lastik olmadığı için içe katlayıp lastik görünümlü  tokluk sağladım
giyince burası da net duruyor
ve ilik açmadım büyük boy çıtçıt kullandım üzerine düğme dikip onunla görüntüyü tamamladım
üzermde görüntüleyemedim çünkü sabah sabah resimlemeye kimse yok
 kollarda da lastik yok iki sıra haroşa örgü kıvrılmayı önlüyor
 yazlık beyaz etek dikip onunla serin yaz akşamlarında gymeyi düşünüyorum
eteğimin modeli de belirdi
kzımın elbisesinden sıra benim bir düz dar etğim var dikilecek ondan sonra sıra gelirse inşallah


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler