benim kıymetli izleyenlerim

22 Temmuz 2012 Pazar

KUTU KUTU PENSE

Başlığa bakıp şaşırtmış olmayayım
bu sıralar bizim ufaklıkla abileri hep bunu söyleyerek oyun oynuyorlar da ondan
eller tutulup bir kaç fasıl dönülüyor ve arkası dönse deniyor
dünde ortanca abimiz arkasını dönse dememişte elimi öpse dediğinde bizim küçük kız abisinin elini öpüyor
değişik bir taktik
hazır bayramda gelir vaziyette
bakarız ki bildiği yanımıza kar  kalır bayramda el öper teyzelerinin ve amcalarının....)))))

resimden anlaşılacağı üzere
 konu kutu kaplama
afyondan bir tanıdık kendi ürettiği kirazlardan getirmişti sağolsun
kutusunu her zamnki gibi atmaya kıyamadım
sapasağlam kutu
evirdim çevirdim mutfakta günlerce bekledi
ben ona o bana baktı bir bağ kurduk ikimiz sanki beni atma dergibi sapasağlamdı
ve ku maşla kaplayıp değerlendirmek istedim
evde şöyle afilli bir kumaşım vardı
kestim ve yapıştırdım

çekmecemde fazlalık yapan herzaman kullanmadığım bıçak, kepçe, bilumum aletleri koydum içine
dinlemezsem duramadığım radyomun altında duruyor şimdilik
biraz görüntü bremen mızıkacılarını andırsa da hoş da oldu bana göre


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler