benim kıymetli izleyenlerim

15 Eylül 2012 Cumartesi

17. yıla merhaba derken

 merhabalar
evet bu gün bizim evlilik yıldönümümüz
biz bayanlar pek meraklıyızdır unutulsun istemeyiz önemli günleri
eşim bir kaç ay önceden beni uyarıp bu günü sakın ha bana sürekli hatırlatıp beni üzme dedi
kendisinin asla unutmayacağı bir günmüş zira
öyle de oldu ben de ağzımı tutup hiç bir kelime etmedim
taki bu hafta başına kadar
hani ben o lafın üzerine bir daha birşey demedim ama içim içimi yiyor acaba hatırlacakmıdiye
ya unutursa tepkim ne olur diye de düşünmüyor değilim hani
aman olsun unutsada bir şey olmaz zaten çoluk çocul nereye sığarız böyle diye kendimi avutuyorum
çocuklarla bir yere gitmeye çekindiğinden değil de şıkır şıkır giyinip de ufak bebeğin peşinde koşturduğum bir gece olsun hiç istemiyorum
eğer bir yere gideceksem orayı tam yaşamak istiyorum
yemek yerken ağlayan mutsuz olan bir bebek kaşturan
oraya buraya tırmanan bir bebek olsun istemiyorum
neyse
bu hafta başı tesadüf eseri kaynanamlar buraya gezmeye gelince yaşasın
rahatça bir yerlere gidebiliriz  herhalde dedim
eşime bir sabah kahvaltıda bu günün adını ağzıma almadan ya
sana bir şey soracağım dedim adam
cin gibi bana sana bana hatırlatma demedimmi demezmi
lokma boğazımda kaldı valla
nasıl ne demek istediğimi anladı anlamadım
güldüm tamam dedim tabi ben merak içinde çatır çatır çatlarken
bu gün geldi çattı




 meğer brıdge den günler önce rezervasyon yaptırıp en güzel yeri bize ayarlatmış
çocukları babannelerine gönül rahatlığı ile bırakıp şahane bir yemek yedik
bizimle ilgilenen garson da bu fotoğrafları çekti
ortam çok rahat ve yan tarafta düğün olmasına rağmen hiç düğün müziğinin gelmediği bir yer
zaten manzaraya diyecek yok
maşallah iki köprüde ışıl ışıl ortada bir sıralı inci gibi parlamakta
yemekler iseharikaydı
tatlı olarak dondurma istedim
birden ortaya küçük sevimli bir pastacık geldi
garson bizim ikramımız dedi iki tanede mum yaktı
şaşırıp kaldım bu kadar düşünceli bir müessese
biz 16 seneyi devirdik inşsllah hep birlikte nice yıllara
hediye mi oda tek taş bir yüzük




9 yorum:

  1. RABBİM MUTLULUĞUNUZU DAİM EYLESİN
    NİCE UZUN SENELERE
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  2. nice yillara .
    biz kadinlar cok sabirsiz yaratiklariz ;)
    Allah en güzel hediyeyi nasip eylemis arkadasim
    düsünceli bir es Allah razi olsun ondan
    MasAllah diyorum
    sevgilerimi biraktim

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yazmışsınız gerçekten en güzel hediye
    bende kıymetini bilmeye çalışıyorum
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. allah mutluluğunuzu daim etsin yazınızı okurken biraz tebessümle okudum oldukça biz bayanları anlatmışsınız iyi yıllar geçirmeniz temenisiyle

    YanıtlaSil
  5. biz bütün hanımlar böyleyiz değilmi bende bir problem yok yani...))))
    ayrıca yorumunuz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. yok canım biz bayanlar hep böyleyiz :))

    YanıtlaSil
  7. 17 yıl maşallah size mutlu huzurlu nice senelere inşallah :)
    benimde 3 ekimde 2 olacak daha :D

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldiniz
    inşallah nice mutlu huzurlu ve sağlıklı yıllar sizlerin olsun

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler