benim kıymetli izleyenlerim

6 Aralık 2012 Perşembe

BANA YARDIM EDECEK VAR MI??????






Bir kaç gündür bloğa birşeyler eklemek isterdim ,
fakat gel gör ki resim yükleyemiyorum sebebi ise resim yükleme alanım dolmuş yenisini yüklemek için aylık bir ücret tarifesi verilmiş onu ödemem gerekiyormuş?????????
aylık 6 tl gibi bir rakam  ben bunu ödemek istedim kart numaramı istiyor ben de bu konularda biraz ihtiyatlı mı desem şüpheli mi desem bir durumlarda olduğum için ödeme yapmak istemiyorum.
Zaten benim bu bloğu açmaktaki amacım günlük tutar gibi yazılar yazmak, gezdiğim yeni yerleri  ,gittiğim sergilerin resimlerini buradan payaylaşmak kısacası faydalı olacak işler de bulanmak içindi zaten reklam olayına da girmediğim için blogdan bana maddi açıdan hiçbirşey gelmiyor dört yıldır  olmayan işlele karşılaşıyorum yakında bu yazılara da sanırım bir sınırlama ya da yaptırım gelecek yazılarımız  için de ücret talep edebilirler neyse ben yazılarımı günlük şeklinde buradan yazarım herhalde ama resimler için pek ücret ödemeyi şimdilik düşünmüyorum
ama yinede başına benim gibi bir problem gelen arkadaşlar beni bilgilendirirse sevinirim bir yöntem LÜTFEN

4 yorum:

  1. Eveeeet banada birkaç hafta önce olmuştu ve yana yakıla çözüm aradım nihayetinde buldum.
    Çözüm ise bazı siteler var bu sitelere resimlerini yüklüyorsun ve post yazarken o siteden yüklediğin resmin url'sini alıp postunda nereye resim ekliceksen oraya yapıştırıyorsun ve resminde yazına yüklenmiş oluyor. Birçok site var aslında bu işi yapan ben şimdi http://www.flickr.com bunu kullanıyorum 3 gb hakkım var galiba o bitince başka bir siteye yine yükleme yapcam. Şimdi yapman gereken sana verdiğim siteye yada herhangi bir foto yükleme sitesene üye olup, resimlerini oraya yüklemen sonra resimini o sitede açıp share yazan butona tıklayıp Grab the HTML/BBCode yazan yerdeki kodunu kopyalayıp blogundaki kayıt yaptığın yere yapıştırmak.
    Umarım yardımcı olmuşumdur. Sen googleye yazarsan belki daha açık bir anlatım bulursun. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Cnm ben kotami doldurmasin die bszen imageshsck kullaniyorum.redimleri yukluyordun url adresini kopyaliyorsun

    YanıtlaSil
  3. 1. eski yazılarına bi bak büyük ebatta olan resimlerini küçült yada sil..
    2. silmem o postlar kalsın diyosan yine o postlardaki resimleri sil bu kez başka yere yükle resimleri misal facebook'a
    facebookta gizlilik olarak paylaş yanlızca senin görüceğin şekilde..
    sonra o resimlerin url sini alıp sildğin resimlerin yerine o url leri koy..
    böylece yerden baya bi tasarruf etmiş olursun..
    3. ve en kesin yöntemde şu kredi kartın var ise 2.5 ikibuçuk tl ye kota alabilirsin..
    bu aldığın koda sana 2-3 yıl gider sanırım 50 gb falandı yanılmıyosam ben yeni aldım ondan biliyorum..

    başka sorun varsa elimden geldğince anladığım kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım

    bana bloğumdan ulaşabilirsin

    YanıtlaSil
  4. İNANANIN
    HEPİNİZ İÇİN SÖYLÜYORUM HASSASİYETİNİZ SAYESİNDE GÖZLERİM YAŞARDI ASLINDA BEN PEK DE YORUM GELECEĞİNİ DÜŞÜNMÜYORDUM SADECE İÇİMDEN GEÇENLERİNİ BÜYÜK BİR MORAL BOZUKLUĞU İLE BLOĞA DÖKMEK İSTEDİM AMA BENİ CİDDİYE ALIP ,DEĞER VERİP YÖNTEM ÖNERDİĞİNŞZ İÇİN COOOOOOOOK TEŞŞEKKÜR EDERİM
    AYRICA BU ANLATILANLARI UMARIM YAPMAYI BECERİRİİM ZİRA BU KONUDA ETRAFIMDA BANA YARDIMCI OLACAK PEK DE KİMSE YOK DİYEBİLİRİM
    SABIRSIZLIKLA TEKRAR RESİMLER YÜKLEMEK İSTİYORUM

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler