benim kıymetli izleyenlerim

13 Aralık 2012 Perşembe

DANTELLİ BADİ






















merhabalar
şu sıralar pek bir gezmekteyim herhalde leyleği havada gördüm diyeceğim ama bu mevsimde ne leyleği diyeceksiniz ben leylekler sıcak memleketlere giderken baya bi peşlerinden bakmıştım ondan herhalde...))))
neyse hem geziyorum hem de üretime devam ediyorum. Bir üretme hevesi var ki sormayın yatıp kalkıp aklıma dünya kadar tasarım geliyor çok şükür ki hayal ettiklerime ulaşabiliyorum Allah ın izni ile. Bendeki bu üretme isteği pek bitecekmiş gibi gelmiyor aklımda yapılmayı bekleyen onca iş ve ben kaplumbağa hızında ev işleri, bebek, gezme ,arkadaş ziyareti ve bunların hiç birinden geçememe
 ne yardan ne serden misali işlerimi yapmaya çalışıyorum.En son kızıma bir bere ve atkı yaptım onları daha resimleyemedim makinanın pili bitmiş şarj cihazını kızdan kaçırayım derken nereye sıkıştırdım hiç hatırlamıyorum bulursam resimleyip hemen paylaşmak istiyorum
benim resim kotam dolduğundan  beri bloğa resim yükleyemediğim için bloğum zavallı bir durumda garibim resimden mahrum sadece yazılar ile idare ediyorum bu arada beni izlemeye gelen tüm arkadaşlarıma ç ooook teşekkürlerimi iletmek isterim.Arkadaşlardan bir de yorum yapmalarını her zaman istemişimdir olumlu vaya olumsuz yorumlarınıza, önerilerinize her daim açığım ben uğradığım bloğu gezer ve mutlaka yorum bırakmaya çalışırım ziyaret ettiğimi belli etmek için .
gelelim konumuza bu gün baya önce diktiğim bu badiyi paylaşmak isredim bu badinin kumaşını yine pazardan almıştım sanırım 1 tl ye bir gün ceketimin içine giyecek gömlek ararken neden o dantelden dikmiyorum ki sanki dedim zaten gittiğim yerde ceketimi çıkatmayacaktım ve sadece yaka detayı olarak böyle bir model oluşturmak istemiştim ve uzun kollu yapıp kol ağızlarından da hafif görünse şık duracağını düşündüm overlokta sadece 5 iplik ile diktim yaka için biraz düz makinada uğraştığımı söylemek isterim ama tam da istediğim gibi oldu
resimler yine alttaki linkte uğrayıp beni yanlız bırakmayan herkese teşekkürlerimle....))))










4 yorum:

  1. Canım dantelli badin çok güzelmiş bende çok seviyorum böyle dantelli şeyleri. Bu arada resim sorununu kısmen halletmişsin ama blogunda resmin linki yerine HTML kodunu kaopyalıyıp yapıştırırsan resmin görünür. Yani linke tıklamaya gerek kalmaz. Öpüyorum umarım yanlış anlamazsan yardımcı olmuşumdur.

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hoşgeldiniz
    yorumunuz için teşekkür ederim bilakis çok memnun oldum ama html lodu derken nedir anlamadım dediğin gibi olursa gerçekten resim görünürse süper bir haber bu nasıl yapacağımı bilmiyorum yönlendirmeni bekliyorum sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. Flickr den fotoğrafının linkini aldığın yer muhtemelen "share" yazan yere tıklıyorsun açılan menunun en altında "Grab the HTML/BBCode" yazan yere tıkla.

    Tıklayınca sana "Copy and paste the code below:" yazan yerin altındaki kodu verir o koda tıkla ve kopyala.

    Kopyaladıktan sonra bloguna yazını yazarken resmi koymak istediğin yere yapıştır kodu.

    İlk yapıştırdığında anlamsız bir sürü kod görünecek.

    Resmi hemen görmek için "oluştur-html"(blogda yazı yazdığımız yerin sol üstünde hemen)"HTML" ye sonrada "Oluştur" a tıkla resmini göreceksin.

    Resmini artık istediğin boyutta hizada ayarlayabilirsin normal resimmiş gibi.

    Umarım açık olmuştur.
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım ilgine çok teşekkür ediyorum ama denedim olmadı blog resim namına hiçbirşey kabul etmiyor

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler