benim kıymetli izleyenlerim

23 Aralık 2012 Pazar

TOKALARIMIZI VE TAÇLARIMIZI YAPALIM MI?

 







merhabalar
sabahları 15 dakikalık blog ziyaretleri çabucak ama sindirilerek gezdiğim birkaç arkadaşın dışına çıkılamamış ziyaretler o da sabahın en erkeninde ortanca oğlan okula yollanınca diğereleri yataktan kalkmadan 15 dakikalık bir zaman dilimi
sabah eğer bilgisayara oturamaz isem günün diğer vakitlerinde oturmam zaten mümkün olmuyor
diktiğim mercan rengi peplum bir bluz
kızıma yaptığım bir kaç parça
ve eteklerim var resimlerini çekemediğim
ama ben resimleri bilgisayarda olan bu tokaları paylaşmak istedim bu vakitte oturdum tabi ki şartları zorlayarak
neyse bu boş tokayı nasıl oldu da pazarda buldum hala anlamadım o da zaten bir tane idi ben önceleri bu tokaları basit olanları alır üzerini koparıp bu işlemi tatbik ederdim bu boş tokadan daha bulsam baya bir alıp hediyelik yapmak niyetim vardı ama olmadı
neyse istediğiniz kumaştan hayal ettiğiniz gibi yapabilirsiniz
fikir benden
çeçitlemek sizden


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler