benim kıymetli izleyenlerim

19 Kasım 2013 Salı

KELLE ÇORBASI

merhabalarbaktım da bloğa girmeyeli 19 gün olmuş

eşim futbol oynarken aşil tendon bağını kopardı
o gece saat 1 de ameliyata girdi
çok zor iyileşen bir bağ olduğu için kırıktan bile fazla yani 6 ay kadar bacağı alçıda kalacakmış
resim ile gösterirsem sanırım neresi olduğu daha iyi anlaşılacaktır
topuğun hemen üzerinde başlayan ve bele kadar devam eden bağ

böyle bir bağ olduğunu hiç duymamıştık
bizde de bu durum yaşanınca etraftan gelen telefonlarla daha önce bu ameliyatı geçirenler le görüştük 
hele doktorumuzun trafikte karşıdan karşıya geçerken bile kopabileceğini söylemesiyle hastalıkla ilgili baya bilgi sahibi olduk
o günden beri sağ olsun evimiz ziyarete gelenlerle  dolup taşıyor
  hani derler ya üzüntüler paylaşıldıkça azalır sevinçler paylaşıldıkça çoğalır diye
  meğer ne çok dostumuz varmış:)))
gelelim
 bizim evde bolca pişen kelle çorbasına
hastalığa iyi geleceği düşüncesi ile  bizim evde bu sıralar bolca pişiyor
tabi bunun yanında bu hastalığı geçirenlerin söylemleri ile pırasa
 ben kelle çorbasını nasıl yapıyorum

kelleyi kasaptan alıp (bizim için getirmesini söylediğimizden beri)
iki gün kanını bırakması için bol suda  kanın iyice süzülmesini bekleyip
sonra bir taşım kaynatıp (diğer pisliklerin gitmesi için )
kelleyi düdüklüde  45 dakika kısık ateşte pişiriyorum
 bütün etleri kafadan sıyrılmış olarak çıkıyor
bir tek beyin  kalıyor onu da kafayı ikiye bölüp içinden beyini çıkarıyorum
dili de soyup küçük küçük doğruyorum
eskiden kafa çorbası yemeyen ben bile( ben yaptığım için herhalde)
sever oldum
en kısa zamanda tekrar görüşmek dileği ile
sevgi ve sağlıkla kalın

5 yorum:

  1. Çoğu kişiler bu tarz yemekleri sevmezler,hatta bana nasıl yiyorsun öyle şeyleri derler bazı arkşlarım.:)Ama ben bayılırım kokoreç,işkembe,ve kelle paça.Ellerinize sağlık bol sarımsaklı sirke ile ıımm harika bir tat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende onlardandım desem
      ama artık seviyorum hele Canan Karatayın söyleminden sonra daha bir sevdim haklısınız sirke ve sarımsak unutuldu..)

      Sil
  2. Afiyetle ve şifalar diliyorum eşinize.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Rabbim eşine tez şifa versin. Ben pek yiyemiyorum kelle corbasıni.ama iskembeyi biraz yerim.ellerine sağlık. Şifa olsun

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler