benim kıymetli izleyenlerim

25 Kasım 2013 Pazartesi

SAKSI SÜSLEME


Merhabalar
geçen sene diktiğim dantelli badiden(http://bendencesitlemeler.blogspot.com/search/label/dantelli%20badi) artan kumaşım vardı
önce onları yuvarlak formda kestim

 saksının kenar kısmına pile yaparak silikon tabanca ile tutturdum

 böyle artan kısımları makasımla kırptım
 ve isteğe bağlı olarak süsledim
yine kenar kısmına dantel şerit yapıştırdım yakından çekilmiş bir resmi yok ama
alt resimde biraz görülüyor
orta kısmına da pembe fiyonk yapıştırdım,
menekşelerimin açmadığı dönemde cıvıltılı olsun diye

 önceki halleri böyleydi
saksıların
değişik renkte olması hoşuma gitmemişti
 şimdi hepsi uyum içinde oldular

4 yorum:

  1. çok hoş olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim acemi gelin
      gelin gibi süslemek istedim ama abartmayayım dedim...)

      Sil
  2. AAA ne güzel bunlar ellerinize sağlık .
    Takipteyim
    Banada uğrarsanız çok sevinirim
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler