benim kıymetli izleyenlerim

27 Ocak 2014 Pazartesi

BİR ETEĞİN BOYUNU UZATMAK

 İzleyenler merhabalar
bir haftadır bloğa post girememenin sıkıntısı ve çaresizliği zapt etti bilincimi.
bilmiyorum İnternet Explorer'dan siz bloğa post girebiliyor musunuz?
ben post atamadığım gibi hiç bir şekilde kumanda paneline bile ulaşamadım ve yorumlarımı okuyamadım .

nihayet bu akşam yine oturdum uğraşırken chrome dan da post atılabildiğini keşfettim ve bir post atabiliyorum
demekki artık chrome var hayatımızda  : D
neyse gelelim postumuzun konusuna
geçen sene İpekyoldan aldığım arkası kısa önü uzun eteğim
 ozaman alırken çizmeyle aldığım için boyunu çok da  fark edememişim
 eve gelince boyu hiçde hoşuma gitmedi ve nasıl uzatabilirim düşüncesine koyuldum
 ve sonuç böyle oldu
neler yapmışız :
 eteğin renginde ve dokusunda kumaşı bulup
 alınan parçadan  tam daire olarak  alttaki eki kestim
(bakmayın resimde renkleri farklı çıkmış aslında hiç renk farkı yok)
 ve nedense resimlemeyi unuttuğum gerçek eteğin astarına bu parçayı 5 iplik overlokta diktim .
aynı yöntemi şifon eteklerde, çan eteklerde ve spor kumaşlı düz eteklerde de kullanabilirsiniz






paris gezimden geldim ya iki foto paylaşayım dedim.))




6 yorum:

  1. Tarayıcı olarak chrome tavsiye ederim.Birkaç güzdür bende de sorun var ama sanıyorum bilgisayardan kaynaklanıyor.Güzel bir bilgi teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben neden geç keşfettim bilmiyorum halbuki çocuklar hep chrome kullanıyor ama explorer daha kullanışlı geliyordu

      Sil
  2. merhaba hoşgeldiniz beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle haklısın diktiğimden bereri giye giye kirlendi bile

    YanıtlaSil
  4. Elbisemin boyunu kollarina dantel yaptirarak uzatilabilir mi?

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler