benim kıymetli izleyenlerim

25 Nisan 2014 Cuma

KRAZY ÇANTAM

 Merhaba;
Geçen postumda bahsettiğim krazy çantamı bitirdim.
Yaklaşık 8 sene önce Almanya'da bir bayanın elinde  gördüğüm bu tarz yapılmış bir çantanın ne olduğuna bakıp bakıp hayran olarak başlamıştı krazy sevdam.
Ben o zmanlar krazy nin varlığından bi haberken,
 çılgınca ama bir o kadar da şık olan o çantanın hangi  yöntemle işlendiğini kendimce çözmeye çalışırken ,
bir gün internette krazy işleri yapan bir bloğa rastladım ve o gün bu gündür bu çantayı yapmayı hayal ettim hep.
E kısmet bu güne imiş.

 Böyle kendisine uygun kumaşlardan (ben tafta kullandım)
şablonlar hazırlayıp kesip yine kendine uygun bir teknikle dikip ,hatta kumaşların birleşim yerlerine danteller ekleyerek bir tablo oluşturuyorsunuz.
Sonra onu olabildiğine çılgınca işliyorsunuz.
İşlediğim her malzemenin bende bir hatırası olmasına dikkat ettim.
Mesela ortadaki iğne oyası annanemin bana yaptığı bir yemeniden.
 Kırmızı parçanın üzerindeki  dantel gelinliğim den bir parça,
Koton dantel geçen yanan pantolonumun paçasına eklediğim dantel,gibi...

Ve ağız kısmına koca biritler koyarak deri çantacıdan aldığım deri çanta sapını( ki dikkat ederseniz çanta sapı portatif olup çanta yıkanmak istendiğinde kolayca çıkabilen bir parçadır)
takmak için yuva hazırladım.

 bu çanta saplarını renk renk aldım ki dikeceğim diğer çantalara uygun olsun.




 kurdele nakışını krazy e çok yakıştırıyorum ben de bir köşede kullandım.
bundan sonraki krazy denemem nasıl olur bilmiyorum ama ben bu işi çok sevdim.


 orta kısmında krzy i oldukça deli süsledikten sonra diğer yerlere hiç dokunmadım onları sade bıraktım ki (hatta rengini bile ) dikkatler ortaya çekilsin diye.
İçine tabi cepler yaptım çantam tek gözlü olduğu için anahtar , telefon vs koymak için gerekli oluyor.

15 yorum:

  1. Ben de yeni öğrenmiş oldum bu çantayı. Çok güzel. Saplar her çantacı da var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz. ben gedikpaşada çanta imalatçılarından almıştım .Çanta imalatı yapanlara bir sorun isterseniz.

      Sil
  2. Çok harika olmuş güle güle kullanın .

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş ellerinize sağlık. Bu tarz çalışmalara bende ilgi duymaya başladım. Özelliklede kırkyamaya. Yabancılarda çok güzel işler yapıyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgi duyuyorsanız gün gelir sizde yaparsınız.
      Kırkyamanın bana bu kadar teknik öğreteceği aklıma gelmezdi.
      Ben de yabancı sitelerden çok şey öğrendim.

      Sil
  4. saynizde bende tanıştım krazyle bayıldım elinize sağlık al başına yeni bi iş daha yaaa=) ama kim uğraşacak şimdi bunla offf off tüm zamanım bana ait olsaydı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah aynı serzenişleri ben de yaşıyorum yapacak ne çok işlerimiz değil mi?

      Sil
  5. Daha önce hiç duymadım görmedim de.sen de görünce net te biraz baktım. En güzeli senin ki olmuş:) gule güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa gerçekten mi ?benim acemi işimi herkesinkinden daha çok mu beğendin?
      bu gün uçarak gezerim artık teşekkürler.

      Sil
  6. Super olmus, ellerinize saglik, su ara elimde o kadar cok parca pincik dandel, gupur filan biriktiki tamda boyle guzel bir canta olurmus, ama kim ugrasacakkkkk
    Elimde o kadar cok canta sapi ve aksesuari biriktiki anlatamam ama yapacak zamanim yok, genede ilerleyen gunlerde saydama ekliycem sizide beklerim belki fikir verirsiniz, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parçalarınız tam bu işlik yani ;
      benim size tavsiyem bu işlerle uğraşıyorsanız onları halk eğitim yada ismeğe götürün değerlendirilsin.sonra tekrar biriktirdiğiniz parçalardan siz yaparsınız.

      Sil
  7. el baul de mis tesoros27 Nisan 2014 18:39

    This bag was very nice. Greate design and fun details and beautifully performed :)

    YanıtlaSil
  8. Brava, davvero una splendida idea!

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler