benim kıymetli izleyenlerim

21 Ekim 2014 Salı

HELLO KİTTY

 Merhaba
Çocukların takıntılı çizgi kahraman durumları işte bizi bu yaratıcılık  sevdasına yönlendiriyor.
 Evde televizyonda reklamlarda gördüğü her şeyi istemesi,
bir de dışarıda alışveriş yaparken her gördüğünden alınacağını zannetmeleri
ve bizim onunla alışverişe gitmeyi istemememiz.
Şimdiki insanlarda ben de dahil hiç doyum yok çocuklara nasıl anlatırız .
Her gördüğünü ister de bunun hangi bütçe ile alındığını bilemez.
Geçenlerde tutturdu ben hello kitty li şapka istiyorum diye .
Nerede bulacağım   (bulsam bile istekleri bitmiyor ki) oturdum internetten bir kaç araştırma yapıtım ve böyle bir şapka olabileceğini düşünüp önce bir ördüm olmadı söktüm ,
sonra kadife beyaz bir ipim vardı bu yumuşacık şapkayı ördüm.
 örme işlemi bitince de  hello kitty şeklinde yine yün ile şapkayı işledim burnunu yalancı sıkı iğne ile yaptım.Ponpon ile kulak şekli verdim,
pembe fiyonk ördüm alt tarafına da pembe tül ile destek yaptım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler