benim kıymetli izleyenlerim

30 Mart 2015 Pazartesi

NAMAZ ELBİSESİ DİKTİM


Merhabalar
keserken resimleyemediğim için pek anlaşılacak mı bilemiyorum ama  yeni diktiğim namaz elbisesi.
Kumaşımız 4 metre
   anvelop eteğim yaklaşık 3 metre tam kloş görünümündeki önden açık .
Kloş kısmını  bilindik gibi değilde farklı kestim   bir daha böyle bir elbise dikmeyi düşünüyorum o zaman resimlerim inşallah.
Kloş etek belin üzerinden başlıyor.
Tabi üst beden de resimlerden anlaşıldığı gibi belin üzerinde bitiyor.

   Elbisem   anvelop tam kloş olduğu  için namaz kılarken asla açılmaz.
Ön beden de anvelop ve önden gelen kalın biye kuşak olarak devam edip yandan açılan bir ilikten geçirilerek arkaya dönüp kuşak olarak kullanılıyor.


5 yorum:

  1. merhaba bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim bu arada namaz elbisesi oldukça pratik emeğine sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Namaz elbisesi çok güzel olmuş ayrıca çokta kullanışlı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler.Gerçekten her zaman giydiğim bir kıyafet aslında üstüm müsait değilse kapı da çaldıysa hemen üzerime geçiriyorurum

      Sil
  3. Benimde hazır olarak aldığım var , kullanırıken önü açılmasın diye 38 beden olduğum halde 42 beden almıştım ve elimde 4m. kumaşım var ekose desenli ama bir türlü kullandığım kirlenince yedek olsun diye istediğim halde dikemedim sizinki çok hoşuma gitti ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler