benim kıymetli izleyenlerim

24 Mart 2015 Salı

OY ÇİKOLATA ÇİKOLATA SEN DE GÜZELSİN KUTUN DA)))))

 Merhabalar
bu çikolata kutularını geri dönüşüme atarken hep düşünürüm bunlardan ne yapılsa da canımmm kutucuklar değerlendirilse diye.
Aslında  uğraşmak istemiyorum herhalde süsleyince ne de güzel oluyormuş,

 Ahşap görüntüsünü vermek için kaplama kağıdı ile bir güzel kaplayıp.
Sonra en zevkli iş olan   ( zevkli dediğime bakmayın düşünmesi yarım günüme mal oldu  )
süsleme işine koyuldum.
Ne kadar evde süsleme malzemeleri varsa ortaya döküldü
en uygunları seçilip kutuya uygulandı.

 Ortasına da bu sevimli kapi sürfile makası ile kesip el dikişi ile etrafını geçip  belli bir aralık bıraktıktan sonra elyaf ile doldurdum.










4 yorum:

  1. Harika olmuş, süper !
    Hem kutuya bir hayat şansı daha vermişsiniz hem de nefis bir kutu sahibi olmuşsunuz. Çok beğendim, ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz.
      işin gerçeği sizin kurabiye koyduğunuz posttan etkilendim desem )))

      Sil
    2. Ee, o zaman daha da memnun olurum :)) Birbirimizden görerek çok şey öğreniyoruz, bilgi paylaştıkça çoğalıyor işte.

      Sil
    3. Bayılıyorum böyle gönlü geniş insanlara HARİKASINIZ.

      Sil

bendencesitlemeler