benim kıymetli izleyenlerim

11 Nisan 2015 Cumartesi

BENİM ÇANTALARIM

 Merhabalar
bu gün uzun zamandır paylaşmayı unuttuğum ya da ihmal ettiğim bu çantalarımı paylaşmak için bir post hazırladım.
Bu  çantamı geçen sene yapmıştım .Hatta yazın denize gidip gelirken cılkı çıktı diyebilirim.
Kırk yama formunda diktim  çantamı.
ön tarafında da hani şu yüzsüz bebek dedikleri bebekten yaptım ve tabi eline de bir oyuncak

içi bolca cepli oldu.
Kumaşları pamuklu olduğu için sıkça yıkanan bir çanta




 Bu çantamı da inanın 10 sene önce dikmiştim de ahşap sapı olmadığı için kullanamamıştım.
 yıllarca nereye gitsen onu taşıdım ta ki ahşap sapı geçenlerde bulana kadar.
Kumaşı ince muşamba    veye deri gibi resimde rengi pek belli olmasa da gold rengi ve diri bir çanta olmuştu.
Bunu denize giderken kullanmak için düşünmüştüm hani ıslak eşyaları koyarım diye deri görünümünde olduğu için ıslaklığı dışarıya vermez diye düşünmüştüm  ama deniz mevsimi açılmadığı için şimdilik dikişten artan kumaşlarımı koyduğum bir organzerim oldu.
 ön tarafında iki cep yaptım.







Alttaki çantalarım da daha önceki yıllarda yapmış olduğum kıymetlimlerdir.

Yapım aşamaları ve görüntüleri için


BURAYA TIK TIK
BU çantamı da yine blog da paylaşmıştım  kendileri çuval kumaşından dır .



Bu merserize çantamı da örmüştüm yine bloğum da var.





Bu ilk kurdele nakışı denemesi çantam hala severek kullanırım kumaşı keten.

Ve krazy kırkayama çantam yine geçen sene yapmıştım .Pek kokoştur.
Tafta kumaşları bir arada nakış tekniklerini kullanarak yapılan bir yöntem.
Adı üzerinde krazy!!!!!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler