benim kıymetli izleyenlerim

30 Nisan 2015 Perşembe

ÇOK KOLAY FERMUAR TAKMA YÖNTEMİ

 merhaba
bu gün sizlere ta 1985 yılında öğrendiğim bir tekniği anlatmaya çalışacağım.
Fermuar takarken özellikle fermuarınız kısaysa ve arada takılacak bir yer ise ki böyle durumda genel de  fermuarın  alt ve üst kısmı büzer çirkin bir görüntü olur onu engellemek için yapılır.


Bu parçamı geçen sene kırk yama tekniği ile yapmıştım ne yapacağıma karar verememiştim.
Çanta içi düzenleyicisi olarak düşündüm ve yaptım .





Bu postumu hazırlarken  bu video nun sesiyle hazırladım ne olur siz de okurken bunu açın benim için ÇÜNKÜ BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜMMM






ön kısma ve arka kısma gelecek parçalar önce böyle makinenin geniş ayarında dikilir.
 sonra diktiğiniz bu kısma fermuarı resimde dikkat edilecek olursa TERS yerleştirin.
ben iğneledim dikişe yeni başladıysanız teğelleyin.
 alttaki gibi görünecek
 sonra o geniş ayarda diktiğiniz kısmı dikkatli kesin.

 sonra yanları içten dikin.
böylece fermuar dikerken çıldırmamış olacaksınız.
Ben bazen etekte de bu yöntemi kullanıyorum
 ama gizli fermuar da olmuyor  eski fermuarlar da oluyor.










Nice mutlu denemelere.






2 yorum:

  1. güzel fikir ayrıca doğum gününüz kutlu olsun sevdiklerinizle geçireceğiniz nice mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle doğum günüz kutlu olsun. Benim de dikiş ve el becerilerine ilgim çoktur.
    Sizi zevkle izliyeceğim. Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler