benim kıymetli izleyenlerim

25 Nisan 2015 Cumartesi

DÜN CUMA PAZARINA GİTTİM

 Merhabalar
dün taaa Sarıyer'den  ben kalktım Kadıköy Cuma pazarına gittim.
Topalamda gitmem 2 saat sürdü.

Metrobüste yanımda oturan kadınla lak lak ederken meğer onun da Sarıyer'den gittiğini öğrenince tek
cuma pazarı sevdalısı ben değilmişim diye onlara bile dedim.
Ben pazara girerken kadınlar pazardan kumaşlarını almış çıkıyorlardı bile.
Üstteki pamuklu kumaşların
Alttakiler ise  kızım ile beraber giyineceğimiz şifonlar.

 dantel parçalar
 bambu havlular tanesi 2 tl
 penye ve lakoslar
 fermuarlar tanesi 25 krş
 misineli şiş 1.5 tl
normal şiş 2 tl
 ve yastık içine kullanılan adını bilemiyorum antropot tarzı kumaş 2 metresi 1 tl
 ceket yapmayı düşündüğüm pamuklu chanel dokuma bir kumaş 2 metresi 4 tl
 2 şer metreden iki adet kapitone tanesi 2 tl
toplamda hepsine 50 tl verdim de elimdeki şehirlerarası yolculukta kullanılan valizim tıka basa doldu
daha almayı düşündüğüm onca eşyayı alamadan ben şimdi eve bu halde nasıl giderim düşüncesi ile
oğlumu aradım .
Dün hani günlerden Cuma bizim büyük oğlan da yatılı kalıyor taaaa  Kayış dağın da  ee bu gün eve gelecek pazardan onu aradım 
_oğlum eve geliyor musun .
_evet hazırlanıyorum annee
_hımm   o zaman seninle uzun çayırda buluşsak.
_olur 1 saate ordayım.
Ve kendime bir yoldaş pardon bir yardımcı bulamanın sevinci ile 
o elimde zorla sürüklediğim valizi yavaşça pazarın dışına çıkarırken bir taraftan da aldıklarımdan 
neler neler yaparım onları düşünerek yavaşça uzun çayırın yolunu tuttum.
Ben dün daha önceleri olduğu gibi yine mahvoldum )))
DARISI BAŞINIZA

13 yorum:

  1. Severim pazarları . İzmir de de Bospa meşhurdur. Eğer izinliysem saat 08.30 da herkes orada olacağımı bilir . Merakla bekliyorum aldıklarınızın yapılmış hallerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi yapıyorsunuz bakın nasıl da terapi oluyor değil mi?
      İnşallah tez vakitte

      Sil
  2. Senin gibi mahvolmak istiyorum, o valizin iki katini ikina ikina suruklemek istiyorum amaaaaaa en onemlisi diktiklerini biran once gormek istiyoruuummmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanımızda bir buyuk erkek olsa tam da değiniz gibi yapmak lazım

      Sil
  3. Kumaslar harika ooo fiyatlar super yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumaşlar gerçekten evde bulunması elzem cinsten.
      Fİyatları hiç sormayın 50 tl ye ne alabiliriz ?

      Sil
  4. hepsi çok güzel güle güle kullanın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin çarşamba pazarından aldıkların onca güzellikler ne oldu?

      Sil
  5. O kumaşları eşelemek, seçmek, hatta diğer bakanların elinden kaçırmak adeta bir serüven :) Ganimet bulmuş gibi tezgahtan ayrılmak, yapacaklarınla ilgili hayaller kurmak :) Eve gelince bir daha yayıp incelemek... ayrı bir zevk, ayrı bir macera :))
    Hadi kolay gelsin, bakalım dikilince neler çıkacak ortaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhhh nasılda aynı ben .Hepsinin altına yıldızlı yıldızlı imzamı atarım.
      Eşelemek kumaş tozu pisliğini düşünmeden.
      Başkasının elindekine göz ucu ile bakıp elinden bıraktığında uçarcasına kumaşa yönelmek .
      Ganimetin en büyüğünü bulduğunu hissetmek ve bunun verdiği sevinçle bedeninin sevinçten mutluluktan uçması.
      Kumaşı görür görmez aşık olursun.
      Eve gelince hepsi makinenin önünde yerini alır yıkanır ve seve seve asarsın kuruyunca eline alıp alıp ne kadar da güzeller diye hayran hayran bakarsın mis gibi diye koklayarak..
      .ahhhh tam benim gibi düşünen o kadar insanın hepsini bu cuma pazarında görüyorum ve onlarla hep aynı şeyleri paylaştığımı duyunca bir kez daha mutlu oluyorum .

      Her kesin mutluluk kaynağı ayrı benim ki de bu ne yapayım.
      He ama ben dikiyorum ve aldıklarımı kullanıyorum.

      Sil
  6. Şahane hepsi. Seni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. Aahh nasıl kıskandım sizi😊 güle güle dikin giyin inşallah.ben İstanbulluyum ama Manavgatta yaşıyorum.burda böyle bir şey yok maalesef.en ucuz kumaşın metresi 10tl.😢

    YanıtlaSil

bendencesitlemeler