benim kıymetli izleyenlerim

12 Nisan 2015 Pazar

YANAK YASTIĞI DİKTİM


 Mehabalar
Cuma pazarından aldığım bu 10 metrelik güpürle ( hepsini 10 tl ye almıştım)
eskiyen yastıklarımın yerine yenilerini diktim.
Beyaz ,dantelli veya güpürlü yastıkları yada çarşafları çok severek kullanıyorum.
Onları ütülemek hiç zor gelmediği gibi ütülerken ve kullanırken zevkle yapıyorum bu işi.
Etrafımda ki benim bu davranışım hakkında insanların nasıl yıkamaya ve ütülemeye üşenmiyorsun konuşmalarına da şaşırıyorum.yooo hiç ye üşenmiyorum   dünyaaaa kadar gömlek ve pantolon ütülüyoruz ya bu düz kumaşları ütülemekte ne var ki
Bir nevi çeğizlik gibi bu tür yasyıklar sadece yeni evlenecekler mi kullanmalı sorarım.
Al bir nevresim kullan   deniyor  ama  ben nevresimi çok tercih etmiyorum .
 neyse efendim toplamda 7 adet yastık diktim patistakadan.
Kimine ipek kurdela ile bordür yaptım kimine sadece güpür dikip 4 tarafından dikiş çektim .
Bazısını da hediye vereceğim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bendencesitlemeler